גפסו במכתב: עייפתי, לא אערער על ההחלטה

    שלום בידרמן 1 Comment on גפסו במכתב: עייפתי, לא אערער על ההחלטה
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום את ראש עיריית נצרת עילית לשעבר שמעון גפסו ואת סגנו בלקיחת שוחד. כרגע מכהן כתבקופת מעבר אלעס גדלקין כראש עיר זמני ובשבוע הבא יכריע בית המשפט אם יש בעבירה קלון.

    הצהריים הוציא גפסו מכתב לכל ידידיו בהם הוא מספר כי עייף.

    שלום לכל חבריי, ולכל תושבי נצרת עילית,

    היום יום קשה עבורי, בית המשפט קבע שאני ומי שהיה ממלא מקומי "לקחנו שוחד" בכך שדרשנו מחבר מועצת העיר להתפטר מחברותו במועצת העיר. כמובן שיש לי השגות רבות על ההחלטה, ואינני מסכים איתה, אבל זהו תוצאותיו של ההליך המשפטי, ולפעמים צריך לקחת אחריות, עם כל הקושי, גם כשיש תחושת עוול וחוסר צדק.

    בעוד כמה ימים, ב-2.3.15, יחליט בית המשפט אם להוסיף להרשעתי גם קלון. במידה וכן – אוציא מייד הודעת התפטרות לשר הפנים, וייערכו בחירות חדשות. אין בכוונתי לערער על החלטת בית המשפט, עייפתי ממאבקים משפטיים אלה, ומעל לכך, אני סבור שנצרת עילית ותושביה סבלו די והותר מחוסר היציבות, והגיע הזמן שיבחרו להם ראש עיר קבוע, ותסתיים תקופת המעבר שנמשכת כבר 11 חודשים.

    38 שנים שירתתי במסירות את המדינה שאני אוהב, את העיר שאני אוהב, ואת הציבור שאני אוהב. אם יימנע ממני להמשיך לעשות זאת כנבחר ציבור – אמשיך את חיי, אפנה לעיסוקים אחרים, ואמצא את הדרך להמשיך ולתרום. בכל מקרה, אנסה לשכוח את אותם "אוכלי נבלות" המצויים בהמוניהם בקרב הפוליטיקאים, ששמחתם הגדולה היא צרותיו של אחר, ואנסה לזכור תמיד ולשמור קרוב ללב את אותם אנשים נפלאים שפגשתי בדרכי, חברי אמת, שכל רצונם הוא בטוב להם ולסביבתם.

    זאת לא פרידה, אני פה וקולי עוד יישמע. ה' נתן, ה' לקח, יהי שם ה' מבורך.
    ידידכם שמעון גפסו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ראש עיר למופת. הרבה יותר מהשופט שלו. חבל לנו על אנשים כאלו שעוזבים את העשייה הציבורית בשיא כוחם.